Успішний розвиток територіальних громад та міст України полягає у якісному розвитку людських ресурсів шляхом модернізації системи освіти. Багато успішних підприємців всього світу мають досвід роботи в STEM, який допомагає їм створювати інноваційні компанії або розвивати вже існуючі.
Інновації STEM-освіти стосуються всіх складових навчального середовища – просторово-матеріальної, інформаційно-технологічної, соціально-особистісної.
Тренінг передбачає формування компетентностей з впровадження STEM-освіти та організації командної міжпредметної проєктно-технологічної діяльності учнів.
Ознайомлення з технологічними інструментами реалізації STEM-проєктів (STEAM-проєктів, STREAM-проєктів)
Гармонізація навчальних програм та календарно-тематичного планування навчальних програм предметів природничо-математичного циклу
Підготовка шкільного STEM-коуча
Старт комплексного шкільного STEM-проєкту
Тренер,
директор навчального центру STEAM train
Професійні компетентності слухачів, які розвиваються на тренінгу:
Знання та розуміння процесів, що відбуваються в сфері STEM-освіти, базове володіння сервісами і технологіями STEM-лабораторії, прагнення до вивчення нових засобів, сервісів для організації STEM-проєктів
Здатність генерувати нові ідеї у професійній сфері
Дослідницькі навички. Здатність виконувати науково-дослідну, прогнозну та аналітичну діяльність у сфері STEM-освіти
Розробка та менеджмент проєкту. Здатність до розроблення та менеджменту різних типів проєктів з впровадження STEM-освіти. Спільна (групова, кооперативна) професійна діяльність, співпраця при організації STEM-освіти, робота в команді
Впровадження STEM-освіти не вкладається у логіку типового уроку і не може бути показано для колег як типовий конспект. Опанувати STEM-підходи можливо, вивчаючі конкретні практичні кейси.
У межах тренінгу розглядаються наступні питання:
Проєктна діяльність, її сутність та структура. Етапи роботи над STEM-проєктом. Критерії оцінювання STEM-проєкту. Порядок захисту проєкту
Програмований електронний модуль. Тривимірне моделювання та 3D-друк. Пристрої з числовим програмним управлінням. Освітня продакшн студія
Прикладні інформаційні технології для організації STEM-освіти. Форми та технології електронного навчання у відповідності стандарту SCORM
Програма підготовки шкільного STEM-коуча. Особливості гармонізації календарно-тематичного планування. Запровадження STEM-курсу за вибором
Проєктна діяльність, її сутність та структура. Етапи роботи над STEM-проєктом. Критерії оцінювання STEM-проєкту. Порядок захисту проєкту
Прикладні інформаційні технології для організації STEM-освіти. Форми та технології електронного навчання у відповідності стандарту SCORM
Програма підготовки шкільного STEM-коуча. Особливості гармонізації календарно-тематичного планування. Запровадження STEM-курсу за вибором
Програмований електронний модуль. Тривимірне моделювання та 3D-друк. Пристрої з числовим програмним управлінням. Освітня продакшн студія