Освітній реінжиніринг

Проєктно-орієнтоване навчання на базі STEAM-лабораторії як інтеграційна основа STEM-освіти

Про цей тренінг

Успішний розвиток територіальних громад та міст України полягає у якісному розвитку людських ресурсів шляхом модернізації системи освіти. Багато успішних підприємців всього світу мають досвід роботи в STEM, який допомагає їм створювати інноваційні компанії або розвивати вже існуючі.

Інновації STEM-освіти стосуються всіх складових навчального середовища – просторово-матеріальної, інформаційно-технологічної, соціально-особистісної.

Тренінг передбачає формування компетентностей з впровадження STEM-освіти та організації командної міжпредметної проєктно-технологічної діяльності учнів.

Цілі тренінгу

  • Ознайомлення з технологічними інструментами реалізації STEM-проєктів (STEAM-проєктів, STREAM-проєктів)

  • Гармонізація навчальних програм та календарно-тематичного планування навчальних програм предметів природничо-математичного циклу

  • Підготовка шкільного STEM-коуча

  • Старт комплексного шкільного STEM-проєкту

Андрій Чухлєб

Тренер,
директор навчального центру STEAM train

Формат проведення:
безпосередньо у закладі освіти
Обсяг:
30 годин (1 модуль)
Учасники:
адміністрація та педагогічні працівники закладу освіти

Ми допомагаємо вам швидко впроваджувати успішні STEM-проєкти

Професійні компетентності слухачів, які розвиваються на тренінгу:

  • Знання та розуміння процесів, що відбуваються в сфері STEM-освіти,  базове володіння сервісами і технологіями STEM-лабораторії, прагнення до вивчення нових засобів, сервісів для організації STEM-проєктів

  • Здатність генерувати нові ідеї у професійній сфері

  • Дослідницькі навички. Здатність виконувати науково-дослідну, прогнозну та аналітичну діяльність у сфері STEM-освіти

  • Розробка та менеджмент проєкту. Здатність до розроблення та менеджменту різних типів проєктів з впровадження STEM-освіти. Спільна (групова, кооперативна) професійна діяльність, співпраця при організації STEM-освіти, робота в команді

Як це працює?


Впровадження STEM-освіти не вкладається у логіку типового уроку і не може бути показано для колег як типовий конспект. Опанувати STEM-підходи можливо, вивчаючі конкретні практичні кейси.

У межах тренінгу розглядаються наступні питання:

1. STEM-проєкти: вектори освітньої діяльності

Проєктна діяльність, її сутність та структура. Етапи роботи над STEM-проєктом. Критерії оцінювання STEM-проєкту. Порядок захисту проєкту

4. Технологічні інструменти реалізації STEM-проєктів

Програмований електронний модуль. Тривимірне моделювання та 3D-друк. Пристрої з числовим програмним управлінням. Освітня продакшн студія

2. Інтернетика та трансформація навчального середовища

Прикладні інформаційні технології для організації STEM-освіти. Форми та технології електронного навчання у відповідності стандарту SCORM

3. Методичний супровід організації STEM-освіти

Програма підготовки шкільного STEM-коуча. Особливості гармонізації календарно-тематичного планування. Запровадження STEM-курсу за вибором

1. STEM-проєкти: вектори освітньої діяльності

Проєктна діяльність, її сутність та структура. Етапи роботи над STEM-проєктом. Критерії оцінювання STEM-проєкту. Порядок захисту проєкту

2. Інтернетика та трансформація навчального середовища

Прикладні інформаційні технології для організації STEM-освіти. Форми та технології електронного навчання у відповідності стандарту SCORM

3. Методичний супровід організації STEM-освіти

Програма підготовки шкільного STEM-коуча. Особливості гармонізації календарно-тематичного планування. Запровадження STEM-курсу за вибором

4. Технологічні інструменти реалізації STEM-проєктів

Програмований електронний модуль. Тривимірне моделювання та 3D-друк. Пристрої з числовим програмним управлінням. Освітня продакшн студія

Привіт! Мене звуть Андрій Чухлєб, і я з нетерпінням чекаю, щоб допомогти вам розкрити весь потенціал вашої школи